Асистент вчителя 7 класу
Буюн Вікторія Сергіївна
Знедолена природою дитина не повинна знати, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.
В. Сухомлинський
Кращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.
Оскар Уайльд
Розклад уроків
на II семестр 2023 / 2024 н. р.
учня 7 класу
День тижня | Уроки | Вид діяльності |
ПОНЕДІЛОК | Класна година | |
Англійська мова | робота в класі |
Геометрія | робота в класі |
Українська мова | робота в класі |
Географія | робота в класі |
Фізична культура | |
Біологія | робота в класі |
ВІВТОРОК | Основи здоров`я | |
Мистецтво | |
Історія України | робота в класі |
Англійська мова | робота в класі |
Алгебра | робота в класі |
Зарубіжна література | робота в класі |
Інформатика | |
СЕРЕДА | Українська література | робота в класі |
Англійська мова | робота в класі |
Геометрія | робота в класі |
Фізика | робота в класі |
Фізична культура | |
Хімія | робота в класі |
Біологія | робота в класі |
ЧЕТВЕР | Географія | робота в класі |
Всесвітня історія | робота в класі |
Трудове навчання | |
Алгебра | робота в класі |
Зарубіжна література | робота в класі |
Англійська мова | робота в класі |
П’ЯТНИЦЯ | Українська література | робота в класі |
Англійська мова | робота в класі |
Українська мова | робота в класі |
Фізика | робота в класі |
Хімія | робота в класі |
Фізична культура | |
Дистанційне навчання
Рекомендації батькам дітей з ООП під час дистанційного навчання:
- Спокійний емоційний стан. Часто батьки свій тривожний стан віддають дітям з ООП, тому ми, як учителі, маємо підтримати батьків, щоби вони натомість підтримали дітей з ООП.
- Допомога та підтримка дитини з ООП.
- Допомога з онлайн- та офлайн-заняттями. Є діти з ООП, які будуть сидіти самостійно і виконувати завдання, але здебільшого самостійно не можуть, їм потрібна допомога дорослого. Тож потрібно знайти момент, коли батьки можуть сісти поруч із дитиною й допомогти виконати завдання.
- Підготовка матеріалів та наочності на уроки. Вчителі попередньо погоджують матеріали й наочність, які необхідні на онлайн-уроці, і батьки все це готують.
- Батьки є каналом комунікації між учителем і дитиною з ООП та між дитиною з ООП і іншими дітьми в класі. Важливо, щоби батьки стали нашими партнерами в навчанні. Вчителям потрібно витратити більше часу, щоби налагодити співпрацю з батьками. Але це потрібно зробити, адже безпосередньо батьки вдома поруч із дитиною й можуть їй допомогти.
Навантаження для учня з особливими освітніми потребами:
Рекомендації БАТЬКАМ
Як підтримати дитину під час дистанційного навчання
Підтримка дитини може бути різною:
- Фізична підтримка – повна чи часткова. Допомога у виконанні певних дій.
- Вербальна підтримка – повна чи часткова. Може бути похвала від батьків, інших дорослих.
- Підказки – жести, рухи тіла, вказівки, використання міміки, які були сформовані ще під час очного навчання.
- Візуальний стимул – картинки, фотографії, піктограми, символи, письмові слова.
- Моделювання – демонстрація виконання завдання. Те, що вербально озвучує дорослий, його треба моделювати візуально – або намалювати, або представити у вигляді схеми.
- Маніпуляція символами – розташування об’єктів у визначеному порядку. Можна маніпулювати розташовуючи в порядку, що буде зараз, що буде потім, а що буде після.
Вправи для розслаблення та зняття напруги у дитини: