• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка соціального педагога

Соціальний педагог -

Вікторія Сергіївна Твердунова

Соціальний педагог - це фахівець із виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку й соціалізації особистості; це спеціаліст, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо-виховної діяльності; він організовує взаємодію освітніх та позашкільних закладів та установ, сім'ї, громадськості з метою створення в соціальному середовищі умов для соціальної адаптації та благополуччя в мікросоціумі дітей та молоді, їх всебічного розвитку .

Мета соціально-педагогічної роботи в навчальному закладі :

сприяння успішному вирішенню учнями власних проблем.

Функції соціального педагога:

  • Організаційна
  • Діагностична
  • Прогностична
  • Соціально- перетворювальна
  • Захисна
  • Профілактична
  • Консультативна

Соціальні послуги, які надає соціальний педагог учням та їхнім батькам:

  • допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, в переході з одного ступеня навчального закладу до іншої та при випуску з навчального закладу;
  • попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі;
  • виступає посередником між навчальним закладом та сім'єю;
  • виступає посередником між батьками і вчительським колективом;
  • слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу;
  • попереджує і понижує негативний вплив факторів ризику на дітей;
  • разом із педколективом навчального закладу соціальний педагог бере участь у педрадах, батьківських зборах та інших нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу;
  • проводить консультації з вчителями та іншими працівниками навчального закладу;
  • організовує співпрацю з учителями та іншими спеціалістами школи;
  • надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів тощо.

Торгівля людьми

Торгівля людьми — це протизаконна торгівля людьми в цілях комерційної, сексуальної експлуатації або примусової праці: це сучасна форма рабства.

Причини торгівлі людьми

Інформаційні:

  • погана обізнаність українських громадян щодо можливостей працевлаштування за кордоном та їх наслідки;
  • публікації багатообіцяючої реклами в пресі та «агітація»
  • низька обізнаність стосовно своїх прав.

Правові:

  • відсутність належної системи захисту потерпілих;
  • недостатнє покарання злочинців.

Причини, пов’язані з «людським фактором»:

  • складні стосунки в сім’ї (відсутність або недостатність батьківської опіки над дітьми, вживання батьками алкоголю, наркотиків; очікування фінансової допомоги від одного з членів родини ….)
  • слабкі професійні навички;
  • зависока або занизька самооцінка;
  • бажання зробити запаморочливу кар’єру;
  • швидко без зайвих зусиль заробити великі гроші;
  • жага до «красивого життя»;
  • надмірна схильність до ризикованої поведінки.

Форми торгівлі людьми:

  • рабство або звичаї, подібні до рабства;
  • підневільний стан;
  • залучення в боргову кабалу;
  • торгівля людьми з метою сексуальної експлуатації;
  • торгівля людьми з метою використання у порнобізнесі;
  • торгівля людьми з метою трудової експлуатації (примусова праця);
  • торгівля людьми з метою використання у жебракуванні;
  • торгівля людьми з метою вилучення органів;
  • торгівля людьми з метою використання у збройних конфліктах;
  • торгівля людьми з метою втягнення у злочинну діяльність;
  • проведення дослідів над людиною без її згоди;
  • примусова вагітність;
  • усиновлення/удочеріння з метою наживи.

Хто може стати жертвою торгівлі людьми ?

Жертвою торгівлі людьми може стати хто завгодно, незалежно від статі, віку, соціального статусу. Навіть немовля може опинитися у рабстві. Так, наприклад, згідно статистики наймолодшому врятованому було 3 роки, а найстаршому – 73 роки. Постраждати від торгівлі людьми може як жінка, так і чоловік, як малозабезпечена людина, так і достатньо благополучна.

Куди звернутись за допомогою?

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0 800 500 335 або 386 (короткий номер з мобільного).

/Files/images/002.jpg

16 листопада - Міжнародний день толерантності

Було проведено тренінгові заняття з учнями 5-6 класів на тему:

«Толерантність врятує світ», «Ми - толерантні учні».

/Files/images/20191115_092344.jpg/Files/images/20191115_090216.jpg

«16 днів проти насильства»

У рамках акції «16 днів проти насильства» було проведено:

25 листопада проведено акцію «Синя стрічка листопада»

Всі учні та педагогічні працівники школи активно приймали участь у проведенні акції.

/Files/images/20191125_115223.jpg

Проведені практичні заняття на тему «Скажемо насильству Ні!» 6 клас 27.11.2019, 7 клас 03.12.2019

/Files/images/20191122_094021.jpg

/Files/images/20191204_121250.jpg

5 грудня - Всесвітній день волонтера

Проведено практичні заняття з елементами тренінгу . Створено дошку малюнків на тему : "Волонтер - це..."

Дзвінок – шанс знайти вихід зі складної ситуації!

Тут тебе почують та підтримають!

Для отримання інформаційних, психологічних, правових консультацій ви можете безкоштовно звернутися на Національну дитячу «гарячу» лінію:

0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або 116 111 ( безкоштовно з мобільних)

0 800 500 33 53 86 – Національна «Гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей

(0542) 24 35 02 – Сумський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом

2-24-16 – Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

2-28-48 – служба у справах дітей Ямпільської РДА

0 988 344 919 – практичний психолог Бобровицька Л. В.

0 680 769 272 -соціальний педагог Твердунова В.С.

0 968 899 840 – дільничний інспектор Левшуков О. В.

ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ

Суїцидальна поведінка – різноманітні форми активності людей, зумовлені прагненням позбавити себе життя і служать засобом розв’язання особистісної кризи, яка виникла у зіткненні особистості з перешкодою на шляху задоволення її найважливіших потреб.

Суїцидальна поведінка має внутрішні і зовнішні форми свого прояву.

Внутрішні форми:

  • антивітальні уявлення (роздуми про відсутність цінності життя);

  • пасивні суїцидальні думки ( уявлення про тему смерті за відсутності чіткого задуму на самовільне позбавлення себе життя: «хоча б померти» тощо);

  • суїцидальні задуми ( активна форма прояву суїцидальності);

  • суїцидальні наміри ( з’являються тоді, коли до задуму приєднується вольовий компонент – рішення, готовність безпосереднього переходу у зовнішню поведінку).

Зовнішні форми:

  • суїцидальні висловлювання;

  • суїцидальні спроби (цілеспрямоване оперування засобами позбавлення себе життя, котрі не закінчилися смертю);

  • завершений суїцид ( дії особистості, котрі завершені смертю).

Рекомендації батькам
щодо профілактики суїцидальної поведінки дітей:

ФАКТОРИ РИЗИКУ СУЇЦИДУ:

• попередні спроби самогубства;
• погрози суїцидом (прямі й замасковані);
• сімейні проблеми (розлучення батьків та ін.);
• суїциди в сім’ї або спроби суїцидів;
• алкоголізм батьків;
• уживання наркотиків і токсичних речовин;
• афективні розлади (особливо – важкі депресії);
• хронічні й смертельні захворювання (СНІД);
• важкі втрати (смерть близької людини, особливо – протягом першого року після такої події);
• фінансові проблеми.

ОЗНАКИ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ:

• втрата апетиту або імпульсивне переїдання, безсоння або підвищена сонливість протягом останніх днів;
• скарги на соматичне нездужання (головні болі, постійна млявість);
• негативне ставлення, недбалість до своєї зовнішності;
• відчуття апатії під час перебування у звичайному оточенні або при виконанні роботи, що раніше приносила задоволення;
• припинення контактів, ізоляція від друзів і сім’ї, перетворення на людину-одинака;
• порушення уваги зі зниженням якості виконуваної роботи;
• занурення в роздуми про смерть;
• відсутність планів на майбутнє;
• різкі прояви гніву, які виникають через дріб’язок.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 669

Коментарi